WĄTPIENIE?

Znaleźć odpowiedź na Twoje pytanie.

Jeśli nie ma odpowiedzi na Twoje pytanie, nie martw się! Z naszym zespołem obsługi klienta w Kalstein można się skontaktować za pośrednictwem poczty elektronicznej [email chroniony] a jeden z naszych agentów udzieli Ci więcej informacji.

– Wyszukaj produkt według słów kluczowych lub numeru referencyjnego produktu (wyszukaj szkło powiększające)
Kliknij małe szkło powiększające, które znajduje się w górnym menu. Następnie w pasku wyszukiwania wpisz słowa kluczowe lub referencje produktów. Kliknij OK, a zostanie wyświetlona lista wyników.
 
– Poszukaj produktu w zakładce „Produkty”.
Kliknij zakładkę „Produkty” w górnym menu strony. Następnie wybierz zakładkę w menu produktu, która pojawia się po prawej stronie, zgodnie z kategorią, której szukasz. Możesz wybrać opcję podkategorii, aby zawęzić wyniki lub możesz także bezpośrednio wybrać wybrany produkt zgodnie z modelami, które będą wyświetlane.
Czas dostawy produktu KALSTEIN zależy od następujących czynników:
  • Czy interesujący nas zespół jest na magazynie, czy wręcz przeciwnie, powinien zostać wyprodukowany.
  • Rodzaj wybranego ładunku, może to być; Powietrzne lub morskie.

 

Sprzęt w magazynie:
– Czas dostawy (AREE): 15-30 dni.
– Czas dostawy (morski): 45-60 dni.
 
Sprzęt, którego nie ma na stanie:
– Czas dostawy (AREE): 30-60 dni.
– Czas dostawy (morski): 60-90 dni.
Wszystkie zespoły Kalstein posiadają roczną gwarancję na wady fabryczne. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń spowodowanych złym montażem lub obsługą przez użytkownika, wadami transportowymi lub użytkowaniem innym niż określone przez producenta. Gwarancja nie obejmuje części elektrycznych lub materiałów eksploatacyjnych. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź nasze „Warunki”, klikając TUTAJ.
 
W Kalstein ułatwiamy naszym klientom zachęty i wsparcie techniczne za pomocą nowych metod online. Możesz obejrzeć nasze filmy wprowadzające, pomoc techniczną i wskazówki zapewniane przez zespół KALSTEIN za pośrednictwem naszego kanału YouTube (Kalstein English).
Zakupu możesz dokonać poprzez:
  1. Przez e-mail: [email chroniony]
  2. Telefonicznie: +33 04 67 15 88 49
  3. HANDEL ELEKTRONICZNY: Za pośrednictwem oficjalnej strony internetowej Kalstein w Twoim kraju.

Nie ma minimalnej kwoty do złożenia zamówienia.

Forma płatności to przedpłata. Możesz dokonać płatności za zamówienie poprzez:
  1. Przelew bankowy (nasz IBAN pojawia się we wszystkich naszych dokumentach biznesowych).
  2. Karta kredytowa lub debetowa z oficjalnej strony Kalstein.

Do  śledzić  swoje zamówienie, możesz: 

1. Skontaktuj się z działem administracji handlowej Kalstein France: 

2. Jeśli złożyłeś zamówienie  przez  Oficjalna witryna e-commerce firmy Kalstein  możesz śledzić swoje zamówienie dzięki numerowi zamówienia na stronie DHL. 

Oczywiście możesz poprosić o wycenę interesującego Cię sprzętu Kalstein bezpośrednio z naszej oficjalnej strony internetowej. Po określeniu preferowanego modelu kliknij TUTAJ

Niewątpliwie! Wyślij nam wypełniony poniższy formularz https://www.kalstein.us/distributors/ dodatkowo następujące informacje:
  1. Region
  2. Nazwa Twojej firmy
  3. Dlaczego chciałbyś pracować w zespole Kalstein?