1. Przegląd warunków

Są to warunki umowy, na podstawie której sprzedajemy nasze produkty i usługi (Warunki). Niektóre z naszych produktów i usług są oferowane na podstawie licencji na oprogramowanie, ograniczonego używania znaków licencyjnych i innych pisemnych warunków umownych, których nie znajdziesz tutaj (warunki dodatkowe). Warunki uzupełniające można znaleźć w żądanej wycenie, na naszej stronie internetowej oraz w instrukcjach dołączonych do naszego produktu lub usługi. Możesz również otrzymać kopię w naszym Dziale Obsługi Klienta. Niniejsze warunki wraz z naszą wyceną (jeśli dotyczy) i warunkami uzupełniającymi stanowią umowę między nami (jako dostawcami) a użytkownikiem (jako kupującym) produktów i usług, po potwierdzeniu przez nas zamówienia (przyjęcie zamówienia), albo poprzez wysłanie takiego potwierdzenia na piśmie, albo poprzez dostarczenie produktu, albo w inny sposób zainicjowanie działań w celu dostarczenia żądania. Umowa zawierana jest między Tobą a KALSTEIN France SAS, co pojawia się w naszym budżecie, potwierdzeniu zamówień lub dowodzie dostawy. Jeśli jakiekolwiek warunki w dokumentach kontraktowych są ze sobą sprzeczne, nadamy im następujący priorytet: oferta cenowa, warunki dodatkowe i wreszcie niniejsze warunki.

    1. Dostawa, własność i porządek

2.1 Zapewnimy, że dotrzymamy terminu dostawy określonego w zamówieniu, w zależności od dostępności i czasu produkcji. W niektórych przypadkach realizujemy wysyłki częściowe. Jeśli tak się stanie, wyślemy Ci osobne faktury na każdą dostawę.

2.2 Po złożeniu zamówienia nie można go anulować. Jeśli chcesz opóźnić termin dostawy, warto skontaktować się z Działem Obsługi Klienta, aby sprawdzić, czy można przełożyć termin dostawy.

2.3 Warunki sprzedaży naszych produktów są EXW w naszych obiektach. Produkty są dostarczane, gdy są usuwane z naszych obiektów lub gdy zabieramy je z naszych obiektów do komercyjnej firmy spedycyjnej lub linii lotniczej. W tym momencie jesteś odpowiedzialny za ryzyko wynikające z utraty lub uszkodzenia. Jeśli jakikolwiek produkt zostanie zgubiony lub uszkodzony podczas transportu, postaramy się pomóc w rozwiązaniu problemu z firmą spedycyjną. Nie zapłacimy za import w Twoim kraju. Jesteś za to odpowiedzialny. Własność produktu przechodzi na użytkownika (z wyjątkiem oprogramowania, gdy własność pozostaje zachowana) po dostarczeniu produktu firmie transportowej lub usunięciu go z naszych obiektów

    1. Kontrola

3.1 Chcemy, abyś otrzymał nasz produkt w dobrym stanie. Możesz poinformować nas o wszelkich uszkodzonych lub wadliwych produktach z powodu wady fabrycznej, kontaktując się z Działem Obsługi Klienta w ciągu 5 dni od otrzymania produktu. Gdy skontaktujesz się z obsługą klienta, przekażemy Ci instrukcje. Jeśli nie zostaną przekazane w ciągu 5 dni, produkty zostaną uznane za zaakceptowane.

    1. Cennik

Cena produktów i usług jest podawana w momencie składania przez nas wyceny. Jeśli nie podamy Ci ceny wraz z wyceną, cena będzie ceną z cennika obowiązującego w Twoim kraju w momencie otrzymania przez nas Twojego zamówienia. Nasze ceny nie obejmują żadnych opłat, ceł, stawek podatkowych ani żadnych innych płatności rządowych, które mogą mieć zastosowanie do Twojego zamówienia. Jeśli dotyczy, Twoim obowiązkiem będzie za nie zapłacić. Jeśli im zapłacimy, doliczymy je do rachunku. Jest również odpowiedzialny za standardowe koszty wysyłki i obsługi, jeśli takie występują. Doliczymy je również do Twojego rachunku. Jeśli chcesz uzyskać więcej informacji na temat naszej polityki transportowej, zadzwoń do Działu Obsługi Klienta.

    1. Oplata

Fakturę należy opłacić w dniu wystawienia faktury w określonej walucie. Każde zamówienie jest oddzielną transakcją i nie można kompensować płatności za jedno zamówienie innym. Jeśli opóźnisz płatność, bez wpływu na nasze inne prawa, możemy zawiesić wysyłkę lub anulować umowę, odrzucając wszelkie przyszłe zamówienia i naliczając opóźnienie w płatności, od terminu płatności do dnia płatności w wysokości 1 procent miesięcznie (12 procent rocznie) lub, jeśli jest niższa, maksymalna kwota dozwolona przez prawo. Zgadzasz się uiścić tę opłatę za spóźnienie na naszą prośbę. Jeśli szukamy agencji windykacyjnej lub adwokata do odzyskania niezapłaconych pieniędzy, możemy obciążyć Cię za to, a Ty będziesz musiał zgodzić się na pokrycie wszystkich uzasadnionych kosztów, w tym honorariów adwokackich.

6. Stosowanie i ograniczenia produktu

Musisz używać produktu zgodnie z naszymi instrukcjami dostarczonymi w instrukcjach obsługi, poza tym, że użytkownik ponosi wyłączną odpowiedzialność za uszkodzenie lub nieprawidłowe działanie i traci gwarancję na produkt. Użytkownik ponosi wyłączną odpowiedzialność za zapewnienie, że sposób korzystania z produktu jest zgodny z prawem, regulacjami i polityką rządową. Musisz uzyskać wszystkie niezbędne pozwolenia i zatwierdzenia, których możesz potrzebować. Użytkownik ponosi wyłączną odpowiedzialność za upewnienie się, że produkt jest odpowiedni do konkretnego zastosowania.

    1. Usługi związane ze sprzętem i instalacją

7.1 Kiedy kupujesz urządzenie, możemy zainstalować i zapewnić odpowiednie szkolenie online, konserwację, naprawę i wszelkie inne usługi, które wyraźnie akceptujemy. Oferujemy również roczne plany serwisowe. Aby uzyskać więcej informacji, skontaktuj się z obsługą klienta.

7.2 Jeśli instalujemy lub wykonujemy serwis komputerowy zgodnie z Twoimi wymaganiami, Twoim obowiązkiem jest upewnienie się, gdzie znajduje się urządzenie. Twoim obowiązkiem jest również przeniesienie urządzenia (rozpakowanie) w miejscu instalacji i pod odpowiednią powierzchnią, na której będzie zainstalowane, oraz unikanie dodatkowych czynności manipulacyjnych. Nie instalujemy ani nie świadczymy żadnych usług w zakresie sprzętu laboratoryjnego w laboratoriach poziomu 3 bezpieczeństwa biologicznego, chyba że uzgodniono to wcześniej na piśmie. Nie instalujemy ani nie świadczymy żadnych usług w laboratoriach poziomu 4 bezpieczeństwa biologicznego.

    1. Ograniczona gwarancja

8.1 Ograniczona gwarancja na sprzęt: O ile nie ma pisemnej gwarancji na informacje o produkcie, gwarantujemy, że sprzęt będzie wolny od wad materiałowych, gwarancja nie będzie trwała dłużej niż 12 miesięcy od daty wysyłki. Udzielamy gwarancji tylko na sprzęt, który w momencie wysyłki jest używany zgodnie z opublikowanymi przez nas specyfikacjami. Gwarantujemy, że zakupione u nas części zamienne, które zamontowaliśmy lub są montowane przez firmę, która jest certyfikowanym autoryzowanym instalatorem, są wolne od wad materiałowych przez okres trzech miesięcy od daty wysyłki.

8.2 Wyjątki. Nasza gwarancja nie obejmuje wad lub awarii spowodowanych (a) źródłami zewnętrznymi, takimi jak zwarcia lub nieprawidłowe napięcie lub hakerzy; (b) normalnego zużycia lub uszkodzenia; (c) „używane” produkty sprzedane użytkownikowi; (d) kontakt z nieodpowiednimi lub nie przynoszącymi korzyści chemikaliami lub próbkami; (f) części wyłączone z gwarancji w Warunkach Uzupełniających Sprzętu; (g) naprawy, modyfikacji, przeróbek, instalacji, deinstalacji lub transportu przez kogokolwiek innego niż my lub nasza upoważniona osoba; (h) niewłaściwa lub niezatwierdzona utylizacja lub użytkowanie, konserwacja, przechowywanie lub obsługa, na przykład nieprzestrzeganie wytycznych i instrukcji lub protokołów operacyjnych, działanie poza ustalonym środowiskiem lub specyfikacje i użytkowanie z niezatwierdzonym oprogramowaniem, materiałami lub innymi produktami, (i) niewłaściwe użycie lub ingerencja, (j) instalacja oprogramowania i interfejsu lub użycie sprzętu w połączeniu z oprogramowaniem lub produktami niezatwierdzonymi przez nas, (j) zaniedbanie, wypadek lub działanie siły natury. Możemy unieważnić gwarancję, jeśli nie będziesz przestrzegać warunków gwarancji.

8.3 Zarządzanie roszczeniami gwarancyjnymi i rozwiązaniami. Jeśli produkt nie jest zgodny z naszą gwarancją, musisz jak najszybciej powiadomić obsługę klienta na piśmie, jeśli wystąpi awaria w okresie gwarancyjnym. W przypadku, gdy reklamacja produktu została zgłoszona w terminie, naprawimy produkt zgodnie z instrukcjami naszego Biura Obsługi Klienta, wszelkie koszty transportu produktu ponosi klient. Jeśli chcesz zgłosić roszczenie z tytułu naruszenia gwarancji, musisz to zrobić w ciągu 10 dni od zakończenia usługi.

8.4 Ograniczenia. Nasze gwarancje dotyczą wyłącznie Ciebie, pierwotnego nabywcy i nie możesz ich przenieść. W żadnym przypadku nasza odpowiedzialność nie przekroczy ceny zakupu produktu lub usługi. Wymienione powyżej gwarancje są wyłączne i nie składamy żadnych innych oświadczeń ani gwarancji, dorozumianych lub wyraźnych, w tym między innymi dorozumianej gwarancji handlowej lub wygody dla określonego celu, który nie został spełniony lub wynika z użycia jakiegokolwiek produktu lub usługi, niezależnie od tego, czy zostały wygenerowane przez jakichkolwiek przepisów lub innych zobowiązań prawnych lub przez wykonanie, negocjacje lub wykorzystanie komercyjne, wszystkie całkowicie odrzucone.

    1. Produkty innych firm

Nie udzielamy poparcia ani gwarancji na jakiekolwiek produkty stron trzecich, które kupiłeś za pośrednictwem jednego z naszych kanałów sprzedaży. Kupując produkt od osoby trzeciej, poinformujemy Cię, że zakup ten podlega warunkom umowy strony trzeciej. Należy bezpośrednio skonsultować się ze wsparciem producenta, gwarancjami i sposobem składania reklamacji gwarancyjnej.

    1. Produkty niestandardowe

Składając zamówienie na spersonalizowany produkt, oświadczasz i zgadzasz się, że (a) musisz podać wszystkie znane Ci informacje dotyczące wszelkiego ryzyka biologicznego, radiologicznego lub chemicznego związanego z obsługą, transportem, narażeniem i jakimkolwiek innym wykorzystaniem materiałów, które nam dostarczasz oraz (b) masz prawo do wykonania sekwencji wymaganej do wytworzenia produktu.

    1. Własność intelektualna

11.1 Przyjmujesz do wiadomości, że wszelkie prawa własności intelektualnej związane z naszymi produktami, usługami i marką, między Tobą a nami, są wyłącznie naszą własnością. Nie ma prawa do odsprzedaży naszego produktu lub któregokolwiek z jego składników, jeśli zostało to wyraźnie uzgodnione przez domniemanie lub przeszkodę. O ile wyraźnie nie określono w Warunkach uzupełniających, nie zapewniamy korzystania z naszego produktu w żadnym zastosowaniu komercyjnym, w tym między innymi w produkcji, kontroli jakości lub usługach komercyjnych, takich jak zgłaszanie działań płatniczych lub jakiekolwiek inne formy wynagrodzenia. W przypadku potrzeby skorzystania z praw handlowych do naszych produktów (w tym prawa do ustalania opłat serwisowych) prosimy o kontakt z naszym działem licencyjnym pod adresem . Aby rozszerzyć korzystanie z produktu poza środowisko objęte umową, Twoim wyłącznym obowiązkiem jest nabycie wszelkich praw własności intelektualnej oprócz takiego użytkowania (Dodatkowe prawa). Żadne z postanowień umowy nie ogranicza naszej możliwości egzekwowania naszych praw własności intelektualnej.

11.2 W odniesieniu do procesów, metod lub syntez związanych z produktami niestandardowymi, wszelkie wynalazki (patentowe lub inne), odkrycia, ulepszenia, dane, wiedza lub wszelkie inne wyniki, które zostały wymyślone, opracowane lub wygenerowane przez nas lub dla nas lub w połączeniu z nami jest i pozostanie naszą jedyną i wyłączną własnością intelektualną, a Państwo przekazują nam wszystkie swoje prawa, tytuły i udziały oraz takie wydatki, aby zabezpieczyć i zarejestrować nasze prawa do takiej własności intelektualnej.

11.3 Nie możesz sprzedawać, wydzierżawiać, zastawiać, przenosić ani scedować żadnego instrumentu, który ma lub potrzebuje oprogramowania do Twojej działalności lub innego użytku, chyba że trwale usuniesz lub odinstalujesz oprogramowanie. Licencje na oprogramowanie naszych produktów są niezbywalne.

    1. Ograniczenia odpowiedzialności

12.1 W maksymalnym zakresie dozwolonym przez prawo nie ponosimy odpowiedzialności na podstawie jakiejkolwiek teorii prawnej (w tym, bez ograniczeń wynikających z umowy, zaniedbania, obiektywnej odpowiedzialności za szkody lub jakiegokolwiek rodzaju gwarancji) za jakiekolwiek pośrednie, szczególne, przypadkowe, wzorowe szkody (w tym , ale nie ograniczając się do kosztów ubezpieczenia, utraty zysków, utraty danych, utraty działalności, straty finansowej lub utraty dochodu), które możesz popełnić na mocy niniejszej umowy lub które mogą powstać w związku z jakimkolwiek produktem lub umową o świadczenie usług ograniczoną do kwota zapłacona za zakup produktu lub usługi.

12.2 Daty i godziny dostaw są jedynie szacunkowe i nie ponosimy odpowiedzialności (umownej, karnej, szkody ani żadnej innej) za jakiekolwiek straty, wydatki, roszczenia lub szkody spowodowane spóźnioną dostawą.

    1. Kontrola eksportu

Produkty i informacje, które od nas otrzymujesz, podlegają lokalnym przepisom i regulacjom kontroli eksportu we Francji i Unii Europejskiej. Nie możesz sprzedawać, eksportować, reeksportować, przekazywać, przekierowywać lub w inny sposób udostępniać, bezpośrednio lub pośrednio, tego produktu informacyjnego (w tym produktów pochodzących z naszych produktów lub informacji) do jakiegokolwiek zabronionego miejsca docelowego, podmiotu lub osoby. przez przepisy ustawowe i wykonawcze Francji lub Unii Europejskiej.

    1. Cały kontrakt

14,1 Umowa stanowi całość umowy między Tobą a nami w związku z oferowanymi przez nas produktami i usługami i ma zastosowanie do każdej innej wcześniejszej umowy między nami (pisemnej lub ustnej). Wszelkie inne dodatkowe lub odmienne warunki, które możesz nam przekazać, są materiałem alternatywnym i odrzucamy je. Nasza oferta sprzedaży produktów i świadczenia usług jest wyraźnie ograniczona warunkami umowy. Jeśli złożysz zamówienie i inny dokument dotyczący zakupu produktów i usług, niezależnie od tego, czy odpowiadasz na wycenę, czy nie, uznaje się, że akceptujesz umowę, z wyjątkiem (a) wszelkich innych warunków, które pojawiają się lub są dostarczane do nas oraz (b) wszelkie uzgodnienia proponowane w trakcie zawierania, negocjowania, użytkowania lub współistnienia umowy.

14.2 Zastrzegamy sobie prawo do zmiany niniejszych warunków w dowolnym momencie. Wszelkie zmiany niniejszych warunków nie będą miały zastosowania do umowy między nami do żadnego zamówienia otrzymanego przed zmianą umowy. Data ostatniej aktualizacji znajduje się na końcu niniejszych warunków.

    1. Różne

15.1 Nie ponosimy odpowiedzialności za niewypełnienie naszych zobowiązań wynikających z niniejszej umowy w zakresie spowodowanym okolicznościami pozostającymi poza naszą racjonalną kontrolą. W pewnych sytuacjach możemy kierować się zdrowym rozsądkiem, a następnie oferować sprawiedliwą dystrybucję produktów wśród naszych klientów.

15.2 Niewykonanie przez nas jakiegokolwiek prawa wynikającego z niniejszej umowy nie oznacza zrzeczenia się naszych praw do odszkodowania za naruszenie umowy ani zrzeczenia się jakichkolwiek późniejszych naruszeń. Jeżeli jakiekolwiek postanowienie lub część umowy zostanie uznane za nieważne lub niewykonalne przez właściwy sąd, taka niemożność zastosowania lub niemożność zastosowania nie będzie miała wpływu na inne postanowienia umowy. Nikt oprócz Ciebie i nas nie będzie miał żadnych praw wynikających z tej umowy. Tytuły te służą wyłącznie wygodzie i nie będą wykorzystywane do interpretacji niniejszych warunków.

15.3 Zgadzasz się zachować w tajemnicy wszelkie niepublikowane informacje techniczne (w tym ceny, bez ograniczeń) lub instrukcje (w tym sekwencje genów, logo lub sekwencje) otrzymane od nas w wyniku dyskusji, negocjacji i innej komunikacji między nami dotyczącej naszych produktów lub usług.

    1. Prawa rządowe

Umowa i jej wykonanie podlegają prawu Unii Europejskiej, bez względu na postanowienia sprzeczne z prawem. Konwencja Narodów Zjednoczonych o umowach sprzedaży towarów międzynarodowych nie ma zastosowania do tej umowy.